ofacat.com :

Svoj jedálny lístok a akné

Existuje súvislosť medzi svojou diétu a akné?

ofacat.com

Aktualizované 19.prosince 2008

ofacat.com zdravie choroba a stav obsahu preskúmava lekárske tabule recenzia

Viac o:

Po celé roky, spoločné presvedčenie, že strava bola absolútne žiadny vplyv na akné. Ukázalo sa, môže to byť zlé.

Štúdia je ukončený RMIT University Austrália a Royal Melbourne nemocnice Dermatovenerologická klinika objavili, čo je oslavovaný ako "pevné spojenie" medzi stravou a akné vývoj.

Docent Neil Mann, zo školy RMIT univerzite aplikovaných vied, vedúci výskumného tímu, ktorý strávil viac ako dva roky študovať metabolické zmeny v glukózy a inzulínu v sére vzhľadom na strave a výsledné zmeny na koži.

Vedci sa domnievajú, sacharidy s vysokým glykemickým indexom , ktoré spôsobujú glukózy a hladiny inzulínu, aby hrot, môže mať vplyv na vývoj a závažnosti akné. Naopak strava s vysokým obsahom bielkovín a sacharidov s nízkym glykemickým indexom vyzeralo, že zlepší akné breakouts.

Profesor Mann, spolu s Robyn Smith, PhD a Royal Melbourne Hospital, delí štyridsať traja muži, vo veku od 15 do 25, do dvoch skupín. Jedna skupina dostala potraviny s nízkym glykemickým indexom , ako je celozrnný chlieb a cestoviny, strukoviny , rovnako ako s vysokým obsahom bielkovín. Druhá skupina bola kŕmená "bežnejších" Teenage strava sa skladá z bieleho chleba, zemiaky a sladké nápoje a občerstvenie.

Výsledky, výskumníci hovoria, bolo ohromujúce. Po 12 týždňoch, chlapci s vysokým obsahom bielkovín, nízkym glykemickým indexom skupina vykázala päťdesiatpercentné zníženie akné. Výsledky naznačujú súvislosť medzi stravou a akné vývoj.

Výsledky štúdie boli prezentované na 15. kongrese Európskej akadémie pre dermatológiu a Venerológia, a boli zverejnené v júli 2007 vydaní American Journal of Clinical Nutrition, a z augusta 2007 Číslo časopisu Journal of American Academy of dermatológie.

Dr Mann, spolu s austrálskymi College dermatológov, vydalo brožúru, "Teenage proti akné diéta", založený na jeho výskum.

Čo to pre vás znamená
Dr Mann štúdium je zaujímavé, ako sa problémy v dlhodobom presvedčenie o stravu a akné. Zaujímavé sú výsledky, ktoré sú iba predbežné a ďalší výskum je potrebné urobiť.

Takže, je samotná diéta bude jasné, akné? Pravdepodobne nie. Avšak, zdravá strava určite zlepší vaše celkové zdravie. Namiesto toho, aby vysoko spracovaných potravín, skúste zahŕňajúce viac celých zŕn (napr. celozrnný chlieb, pšeničné cestoviny, nelúpaná ryža, ovsené vločky, atď) do svojho jedálnička, rovnako ako veľa čerstvej zeleniny, ovocia a chudé bielkoviny. Obmedziť množstvo sódy, sladkostí a iných "nezdravé potraviny", kedykoľvek je to možné. Nemáte čo stratiť, a zdravé telo získať. A možno jasnejšie kožu, tiež.

Zdroje:

R. Smith, N. Mann, A. Brau, Mäkeläinen H., G. Varigos "s nízkym glykemickým zaťaženie stravy zlepšuje príznaky u pacientov s akné vulgaris:. Randomizované kontrolované štúdie" American Journal of Clinical Nutrition (2007), 86: 107-115.

R. Smith, N. Mann, A. Brau, Mäkeläinen H., G. Varigos "Vplyv vysokým obsahom bielkovín, nízkym glykemickým zaťaženie strava versus konvenčné, vysokým glykemickým zaťaženie stravy na biochemických parametrov súvisiacich s akné vulgaris: randomizovanej, vyšetrovateľ zaslepenej, kontrolovanej štúdie. " Žurnál americkej akadémie dermatológie (2007), 57 (2): 247-256.


Preskúmajte akné

ofacat.com :